Merrill Lynch om aanlyn handel te bied Op 'n konferensie in Mei het die voorsitter van online makelaars E * Trade Group Inc. Christos Cotsakos, berispe Merrill Lynch Co vir die versuim om die krag van die internet te verstaan. Merrill voorsitter David Komansky het geswyg, maar hy het opmerking, aansienlik, wat as 'n "klomp yuppies" kon wen beleggers op die Internet, sodat kon Merrill. Dinsdag Merrill (NYSE: MER) sal sy hand te wys. In 'n dapper stap belaai met gevaar, die land se grootste makelaars, geanker in tradisie en duur volledige diens, sal na verwagting planne om die laekoste-besigheid van aanlyn-beurs betree kondig. Merrill, wie se kliënte betaal kommissies van tot 'n paar honderd dollar per handel, sal aanlyn handel bied vir so min as $ 29,95 per transaksie, wat ooreenstem met die vinnig groeiende mededinger Charles Schwab Corp (NYSE: SCH). Dis asof Bergdorf Goodman begin verkoop goedkoop goedere in sy kelder om te kompeteer met Wal-Mart. Ongetoets sakemodel Inderdaad, besluit Merrill se - een wat elke full-service Wall Street makelaars sal moet reageer op - wys net hoe diep die Internet is die transformasie van die mededingende landskap in die VSA ekonomie. Selde in die geskiedenis het die leier in 'n bedryf voel verplig om 'n ommekeer te doen en, feitlik oornag, neem wat in wese 'n nuwe sakemodel. In die geval Merrill se die skuif is veral merkwaardig. Dit was minder as 'n jaar gelede dat Merrill se makelaars hoof, John "Launny" Steffens, in die openbaar verklaar dat "die doen-dit-self-model van 'n belegging, gesentreer op Internet handel, as 'n ernstige bedreiging vir finansiële lewens Amerikaners" moet beskou. " Merrill plaas gevind dat spot by kuber-handel was 'n bedreiging vir sy eie gesondheid. "Daar is nie 'n [makelaar] by Merrill wat nie besigheid verloor het" om aanlyn makelaars, 'n senior Merrill uitvoerende vertroue neem. Interne debat woed al maande voor top-bestuurders ooreengekom sou hulle die Internet te omhels, en uitgepluis het hoe om dit te doen. Eers nadat voorstanders voorgestel begin 'n aparte aanlyn-eenheid - wat sou beland meeding vanuit teen duisende aandelemakelaars Merrill se - het interne kritici van aanlyn-diens laat val hul teenkanting teen goedkoop Internet handel deur Merrill self. Dit handel sal aangebied word in meer as een vorm. Nog 'n nuwe opsie sal na verwagting uiteengesit Dinsdag is 'n rekening wat onbeperkte vrye handel sal toelaat - óf met 'n makelaar, aanlyn of oor die telefoon om 'n bevel moordenaar - in ruil vir 'n jaarlikse rekening fooi gelykstaande aan sowat 0,2% tot 1% van bates van die rekening. Die minimum fooi sal wees $ 1500 per jaar. Hierdie "kern verhouding rekening," as Merrill insiders noem dit, sal na verwagting gratis navorsingsverslae, finansiële-beplanning hulp en basiese bankdienste met 'n gratis OTM transaksies insluit. Maar kliënte wat wil om voort te gaan om te gaan met Merrill soos voorheen, geadviseer deur 'n aandelemakelaar en die betaling van volle kommissie, sal steeds in staat wees om dit te doen. Durf en riskant nuwe strategie Merrill se so riskant wees as dit durf. Die mees voor die hand liggende gevaar het betrekking op wat die verandering sal doen om inkomste - hoeveel nuwe sake die nuwe rekeninge teen hoeveel sal verlore gaan deur baie-laer kommissies sal genereer. Op die oomblik is, aanlyn handel, soos die meeste soorte, floreer in Amerika. Maar berekeninge kan gegooi word uit veeg as die lang-lopende eindig bulmark en individuele beleggers sny skerp op hul handel. Meer onmiddellik, kan Merrill se besigheid opknapping rebellie vonk binne sy leër van 14.800 goed betaalde makelaars. 'N Interne Merrill Lynch studie, byvoorbeeld, dui daarop dat makelaars wat hoofsaaklik in kommissies betaal hul inkomste daal met 18% aanvanklik sou sien. Om hierdie verlies verreken, is die maatskappy oorweeg uitreiking Merrill voorraad aan makelaars wat die meeste seergemaak deur beleggers oor te skakel na die laekoste-rekeninge. Ten slotte, hierdie strategie op die aanlyn mededingers te neem het 'n belangrike swakheid: vertraging. Die middelpunt van $ 29,95 handel - ook beskikbaar vir gebel-in bestellings - sal nie aangebied word totdat Desember 1. Dit beteken dat mededingers, van wie sommige reeds diep afslag fooie van $ 14,95, $ 9,99 en selfs $ 5 per handel bied, sal tyd om Merrill se skuiwe teen voordat hulle selfs ten volle geïmplementeer word. Verder het Merrill sal na verwagting benodig $ 20,000 tot hierdie lae-kommissie rekeninge oop te maak. Soos vir die nuwe verhouding rekeninge wat 'n persentasie van bates te hef, is dit na verwagting beskikbaar wees 12 Julie. Maar daar is geen omdraaikans vir Merrill, as sy uitvoerende aangedui wanneer hulle gebruik die kode-naam "Rubicon" vir hul lae-koste handel planne, na die rivier Julius Caesar gekruis op pad na Rome se regeerders omver te werp. In die aanspreek van die aanlyn uitdaging, Merrill gesig gestaar 'n besluit wat die mark leiers in die sakewêreld dikwels in die gesig staar, hoewel selde met soveel op die spel: Op watter punt 'n mens stop ignoreer orige upstarts en teenaanval - veral as dit te doen beteken cannibalizing jou bestaande besigheid? In reaksie te vinnig, voordat 'n nuwe sake-metode vang op, kan onnodig beide winste en reputasie beskadig. Maar wag te lank kan toelaat dat die upstarts te verskans geword het, as Sears, Roebuck Co ontdek met afslag kleinhandelaars en as VS motor makers geleer toe Japannese mededingers het 'n groot stuk van die Amerikaanse motormark. Die meeste tradisionele Wall Street firmas beskou aanlyn handel as 'n nuuskierigheid of 'n klein nis wanneer dit die eerste keer verskyn in 1994 Dit was toe 'n afslag makelaar genoem K. Aufhauser Co die eerste handel oor die internet uitgevoer word, met min fanfare. Aufhauser is sedertdien geabsorbeer deur Ameritrade Holding Corporation bloeiende Besigheid Ver van 'n nuuskierigheid, het dit gelei tot 'n effekte-markte omwenteling, soos 'n nuwe generasie van beleggers - gelok beide die klink Internet en die veel-gepubliseerde opbrengste van hierdie lang bulmark in aandele - geneem het om die kuberruimte te koop en te verkoop. Afslag makelaar Schwab, vinnig om te erken hoe die spel is verskuif, gewissel het vanaf sy tak-kantoor en telefoon-gebaseerde orde's te neem om 'n klem op aanlyn handel. Sy verbintenis-die-plaas strategie vrugte afgewerp, soos verhoogde volume meer as genoeg op vir laer kommissies. Schwab se eie voorraad hoogte ingeskiet, en Desember verlede jaar sy totale waarde die aandelemark bedek eerbiedwaardige Merrill se verbyster die sekuriteite wêreld. Met die Internet nou rekeningkunde vir 30% tot 35% van alle voorraad ambagte deur individue, Merrill bestuurders uiteindelik besluit hulle kan nie bekostig om sulke handel nie te omhels. In aggressief beweeg, Merrill is op soek na op te tree uit 'n posisie van krag eerder as swakheid. Die firma is ook 'n reus in onderskrywing, in samesmeltings en verkrygings en in batebestuur. Ontleders skat dat minder as $ 2 miljard van die Merrill se inkomste van $ 17500000000 1998 vandaan kom kommissies deur individuele beleggers betaal vir voorraad en binding ambagte. Daarbenewens is Merrill se makelaars besigheid nie krimp, maar groeiende, met 'n toename in kommissies van 7% in die eerste kwartaal. Tog, dit is ver onder die groeitempo van Schwab en ander aanlyn makelaarsfirmas. Schwab se kommissie inkomste gestyg 59% in die eerste kwartaal. aanlyn planne Merrill se verteenwoordig sy grootste inisiatief sedert 1975, toe die firma onthul sy uiters suksesvolle Cash Management rekening, 'n alles-in-een makelaars rekening met bank funksies wat wyd gekopieer. Die aanlyn skuif sal geen twyfel bewys 'n groot nalatenskap van Komansky. In sy twee jaar as voorsitter, het hy 'n vinnige internasionale uitbreiding in verskeie sake lyne onder toesig, maar hy het om te besef dat die groei van Merrill se kern makelaars besigheid bedreig as dit het te stadig 'n benadering tot die Internet. Baie maniere om te gaan Op 'n konferensie in Mei het die voorsitter van online makelaars E * Trade Group Inc. Christos Cotsakos, berispe Merrill Lynch Co vir die versuim om die krag van die internet te verstaan. Merrill voorsitter David Komansky het geswyg, maar hy het opmerking, aansienlik, wat as 'n "klomp yuppies" kon wen beleggers op die Internet, sodat kon Merrill. Dinsdag Merrill (NYSE: MER) sal sy hand te wys. In 'n dapper stap belaai met gevaar, die land se grootste makelaars, geanker in tradisie en duur volledige diens, sal na verwagting planne om die laekoste-besigheid van aanlyn-beurs betree kondig. Merrill, wie se kliënte betaal kommissies van tot 'n paar honderd dollar per handel, sal aanlyn handel bied vir so min as $ 29,95 per transaksie, wat ooreenstem met die vinnig groeiende mededinger Charles Schwab Corp (NYSE: SCH). Dis asof Bergdorf Goodman begin verkoop goedkoop goedere in sy kelder om te kompeteer met Wal-Mart. Ongetoets sakemodel Inderdaad, besluit Merrill se - een wat elke full-service Wall Street makelaars sal moet reageer op - wys net hoe diep die Internet is die transformasie van die mededingende landskap in die VSA ekonomie. Selde in die geskiedenis het die leier in 'n bedryf voel verplig om 'n ommekeer te doen en, feitlik oornag, neem wat in wese 'n nuwe sakemodel. In die geval Merrill se die skuif is veral merkwaardig. Dit was minder as 'n jaar gelede dat Merrill se makelaars hoof, John "Launny" Steffens, in die openbaar verklaar dat "die doen-dit-self-model van 'n belegging, gesentreer op Internet handel, as 'n ernstige bedreiging vir finansiële lewens Amerikaners" moet beskou. " Merrill plaas gevind dat spot by kuber-handel was 'n bedreiging vir sy eie gesondheid. "Daar is nie 'n [makelaar] by Merrill wat nie besigheid verloor het" om aanlyn makelaars, 'n senior Merrill uitvoerende vertroue neem. Interne debat woed al maande voor top-bestuurders ooreengekom sou hulle die Internet te omhels, en uitgepluis het hoe om dit te doen. Eers nadat voorstanders voorgestel begin 'n aparte aanlyn-eenheid - wat sou beland meeding vanuit teen duisende aandelemakelaars Merrill se - het interne kritici van aanlyn-diens laat val hul teenkanting teen goedkoop Internet handel deur Merrill self. Dit handel sal aangebied word in meer as een vorm. Nog 'n nuwe opsie sal na verwagting uiteengesit Dinsdag is 'n rekening wat onbeperkte vrye handel sal toelaat - óf met 'n makelaar, aanlyn of oor die telefoon om 'n bevel moordenaar - in ruil vir 'n jaarlikse rekening fooi gelykstaande aan sowat 0,2% tot 1% van bates van die rekening. Die minimum fooi sal wees $ 1500 per jaar. Hierdie "kern verhouding rekening," as Merrill insiders noem dit, sal na verwagting gratis navorsingsverslae, finansiële-beplanning hulp en basiese bankdienste met 'n gratis OTM transaksies insluit. Maar kliënte wat wil om voort te gaan om te gaan met Merrill soos voorheen, geadviseer deur 'n aandelemakelaar en die betaling van volle kommissie, sal steeds in staat wees om dit te doen. Durf en riskant nuwe strategie Merrill se so riskant wees as dit durf. Die mees voor die hand liggende gevaar het betrekking op wat die verandering sal doen om inkomste - hoeveel nuwe sake die nuwe rekeninge teen hoeveel sal verlore gaan deur baie-laer kommissies sal genereer. Op die oomblik is, aanlyn handel, soos die meeste soorte, floreer in Amerika. Maar berekeninge kan gegooi word uit veeg as die lang-lopende eindig bulmark en individuele beleggers sny skerp op hul handel. Meer onmiddellik, kan Merrill se besigheid opknapping rebellie vonk binne sy leër van 14.800 goed betaalde makelaars. 'N Interne Merrill Lynch studie, byvoorbeeld, dui daarop dat makelaars wat hoofsaaklik in kommissies betaal hul inkomste daal met 18% aanvanklik sou sien. Om hierdie verlies verreken, is die maatskappy oorweeg uitreiking Merrill voorraad aan makelaars wat die meeste seergemaak deur beleggers oor te skakel na die laekoste-rekeninge. Ten slotte, hierdie strategie op die aanlyn mededingers te neem het 'n belangrike swakheid: vertraging. Die middelpunt van $ 29,95 handel - ook beskikbaar vir gebel-in bestellings - sal nie aangebied word totdat Desember 1. Dit beteken dat mededingers, van wie sommige reeds diep afslag fooie van $ 14,95, $ 9,99 en selfs $ 5 per handel bied, sal tyd om Merrill se skuiwe teen voordat hulle selfs ten volle geïmplementeer word. Verder het Merrill sal na verwagting benodig $ 20,000 tot hierdie lae-kommissie rekeninge oop te maak. Soos vir die nuwe verhouding rekeninge wat 'n persentasie van bates te hef, is dit na verwagting beskikbaar wees 12 Julie. Maar daar is geen omdraaikans vir Merrill, as sy uitvoerende aangedui wanneer hulle gebruik die kode-naam "Rubicon" vir hul lae-koste handel planne, na die rivier Julius Caesar gekruis op pad na Rome se regeerders omver te werp. In die aanspreek van die aanlyn uitdaging, Merrill gesig gestaar 'n besluit wat die mark leiers in die sakewêreld dikwels in die gesig staar, hoewel selde met soveel op die spel: Op watter punt 'n mens stop ignoreer orige upstarts en teenaanval - veral as dit te doen beteken cannibalizing jou bestaande besigheid? In reaksie te vinnig, voordat 'n nuwe sake-metode vang op, kan onnodig beide winste en reputasie beskadig. Maar wag te lank kan toelaat dat die upstarts te verskans geword het, as Sears, Roebuck Co ontdek met afslag kleinhandelaars en as VS motor makers geleer toe Japannese mededingers het 'n groot stuk van die Amerikaanse motormark. Die meeste tradisionele Wall Street firmas beskou aanlyn handel as 'n nuuskierigheid of 'n klein nis wanneer dit die eerste keer verskyn in 1994 Dit was toe 'n afslag makelaar genoem K. Aufhauser Co die eerste handel oor die internet uitgevoer word, met min fanfare. Aufhauser is sedertdien geabsorbeer deur Ameritrade Holding Corporation bloeiende Besigheid Ver van 'n nuuskierigheid, het dit gelei tot 'n effekte-markte omwenteling, soos 'n nuwe generasie van beleggers - gelok beide die klink Internet en die veel-gepubliseerde opbrengste van hierdie lang bulmark in aandele - geneem het om die kuberruimte te koop en te verkoop. Afslag makelaar Schwab, vinnig om te erken hoe die spel is verskuif, gewissel het vanaf sy tak-kantoor en telefoon-gebaseerde orde's te neem om 'n klem op aanlyn handel. Sy verbintenis-die-plaas strategie vrugte afgewerp, soos verhoogde volume meer as genoeg op vir laer kommissies. Schwab se eie voorraad hoogte ingeskiet, en Desember verlede jaar sy totale waarde die aandelemark bedek eerbiedwaardige Merrill se verbyster die sekuriteite wêreld. Met die Internet nou rekeningkunde vir 30% tot 35% van alle voorraad ambagte deur individue, Merrill bestuurders uiteindelik besluit hulle kan nie bekostig om sulke handel nie te omhels. In aggressief beweeg, Merrill is op soek na op te tree uit 'n posisie van krag eerder as swakheid. Die firma is ook 'n reus in onderskrywing, in samesmeltings en verkrygings en in batebestuur. Ontleders skat dat minder as $ 2 miljard van die Merrill se inkomste van $ 17500000000 1998 vandaan kom kommissies deur individuele beleggers betaal vir voorraad en binding ambagte. Daarbenewens is Merrill se makelaars besigheid nie krimp, maar groeiende, met 'n toename in kommissies van 7% in die eerste kwartaal. Tog, dit is ver onder die groeitempo van Schwab en ander aanlyn makelaarsfirmas. Schwab se kommissie inkomste gestyg 59% in die eerste kwartaal. aanlyn planne Merrill se verteenwoordig sy grootste inisiatief sedert 1975, toe die firma onthul sy uiters suksesvolle Cash Management rekening, 'n alles-in-een makelaars rekening met bank funksies wat wyd gekopieer. Die aanlyn skuif sal geen twyfel bewys 'n groot nalatenskap van Komansky. In sy twee jaar as voorsitter, het hy 'n vinnige internasionale uitbreiding in verskeie sake lyne onder toesig, maar hy het om te besef dat die groei van Merrill se kern makelaars besigheid bedreig as dit het te stadig 'n benadering tot die Internet. Baie maniere om te gaan Baie maniere om te gaan multitiered strategie Merrill se doel om iets vir almal te bied. Kliënte wat nie gemaklik met handel aanlyn steeds in staat sal wees om hul aandelemakelaars hanteer dinge en gee raad, hoewel Merrill verwag dat sake te beskadig met verloop van tyd. ML Direkte - interne naam Merrill se vir die rekening met 'n $ 29,95 basis Kommissie vir ambagte van tot 1000 aandele - sal kompeteer met die afslag makelaars besigheid, aanlyn en andersins. Sy kliënte sal in staat wees om dieselfde kommissie op telefoon bestellings te kry deur te bel 'n bevel-moordenaar 'n Merrill kliënt-dienssentrum. Alhoewel sommige teenstanders minder mag hef, Merrill glo beleggers sal nie omgee om te betaal 'n bietjie meer vir sy reputasie, gekombineer met 'n paar ekstra dienste soos gratis navorsingsverslae. Maar Merrill hoop dat die meeste kliënte die nuwe verhouding rekening te kies, bied onbeperkte vrye handel vir 'n jaarlikse fooi gebaseer op die bates gehou. (As kliënte 'n uiterste bedrag van die saak te doen, Merrill behou die reg om hulle te vertel dat dit nie die rekening vir hulle.) Sommige bestaande rekeninge tarief-gebaseerde moet word omgeskakel na die nuwe model. Kliënte sal toegang tot 'n makelaar en die ander dienste wat verband preapproval het. Bestuurders het 'n kulturele, sowel as 'n besigheid, verdeel steek in die besluit om te skuif na die aanbied van 'n volledige reeks van online-handel opsies. In teenstelling met entrepreneurs by E * Trade en 'n paar ander nuwe mededingers, baie Merrill bestuurders het eers onlangs ingestel is op die Internet. Die 60-jarige Komansky byvoorbeeld uiteindelik besef dat die Federal Express pakkette dikwels aankoms by sy huis was van sy volwasse kinders Internet inkopies verrichten, volgens 'n Merrill insider. Hy was verbaas om te vind dat sy dogters eintlik hul ma blomme aanlyn kan koop. En ná Steffens, wat 57, in die openbaar aangeval Internet handel in Junie verlede jaar, sy seun Drew, 'n Merrill aandelemakelaar in Noord-Carolina, genoem, smeek dat sy pa "kry sy sake agtermekaar," Merrill insiders sê. Beperk skuif Nou is dit Steffens wat 'n leidende rol op die aanklag. En hy gesigte die onbenydenswaardige taak om te wen oor die makelaars hy toesig oor 'n plan Hy sou 'n jaar gelede het gekant. ( 'N Rukkie nadat sy toespraak 1998 Steffens het gesê hy het nie eintlik is kritiek aanlyn handel nie, maar eerder die gebruik daarvan vir die vinnige, in-en-uit 'n belegging bekend as die dag handel.) Vir 'n tyd het dit geblyk dat 'n sloerstaking Internet benadering sal seëvier by Merrill. Vroeër vanjaar het die maatskappy ingestel aanlyn handel, maar slegs sowat 55.000 kliënte in twee tipes rekeninge wat ten minste $ 100,000 in bates; dit was slegs sowat 1% van sy vyfmiljoen makelaars kliënte. Die geleidelike benadering het geïsoleer Steffens, volgens mense wat vertroud is met die debat binne Merrill. Herbert Allison, Merrill se president, het beweer in 'n reeks van uitvoerende vergaderings dat die firma die Internet vinniger moet omhels. Binne die Merrill magstruktuur, Allison, 55, word beskou as iets van 'n huis tegnoloog, gefassineer deur die Internet. Op 'n paar punte, Allison en ander het die kwessie van of Merrill 'n aanlyn-eenheid buite Steffens se "kleinhandel" makelaars groep moet skep. Die voorstel aangeraak af 'n intense ruil, volgens mense wat vertroud is met die besprekings, wat sê dat in wese, is 'n paar bestuurders bevraagteken die verbintenis van Steffens en die res van sy groep om 'n Internet strategie te laat werk. reaksie Steffens om die idee van 'n afsonderlike eenheid: Geen manier. Die strategie, het hy daarop aangedring, moet onder sy beheer. Uiteindelik, hy en Allison het saamgestem dat dit die pad om te gaan. Daar is bewyse dat die sloerstaking benadering was skade aan die firma. Sommige van bondgenote Steffens se, soos Maddy Weinstein, wat handel oor die kleinhandel-makelaars tegnologie, berig dat die nuus van die veld is om toenemend sleg: Al hoe meer aandelemakelaars kla dat hulle kliënte verloor om aanlyn handel. verloor kliënte Steffens begin ontvang e-pos boodskappe, sowat 10 per dag, van bekommerde makelaars. Een middag in Januarie mense by Merrill sê hy het 'n oproep van Donna Di Ianni, 'n veteraan New Jersey makelaar, wat gesê het drie van haar beste kliënte het stukke van hul geld uit Merrill geneem om rekeninge oop te maak by online maatskappye. Binnekort 'n ander top-produserende makelaar opgemerk met frustrasie dat dit net met hom gebeur het. Steffens en sy top-adviseurs begin toer die land, praat met kliënte sowel as leiers in die tegnologie-onderneming. Dit was 'n eye-opener. 'N kliënt van Austin, Texas, met 'n 20-jaar 'n verhouding met die firma het Steffens wat hy gebruik 'n aparte, online rekening vir sy gereelde ambagte. Onder aandele verhandel hy in daardie rekening: Merrill Lynch. Die ervaring verneder Steffens. Hy is 'n vurige deelnemer, die soort man wat, byvoorbeeld, is lief vir om te ski teen 'n hoë spoed, sonder 'n helm. Maar in die afgelope maande, in die gesig gestaar het hy slapelose nagte en begin dink aan sy nalatenskap, volgens mense wat vertroud is met die firma. Moeg van simboliseer probleme Merrill se belang in die nuwe wêreld van aanlyn belegging, Steffens en sy volgelinge begin om hash uit die besonderhede van die nuwe strategie. Een vroeë uitgawe: Indien Merrill teiken Schwab en sy pryse; moet dit laer gaan meeding met die diep-afslag maatskappye; of moet dit moontlik prys sy aanlyn-diens 'n bietjie hoër as Schwab se? Die derde opsie is vinnig verwerp nadat bestuurders die gevolgtrekking gekom dat 'n prys hoër as Schwab se wil gesien word as 'n halfhartige beweeg. 'Rolling Thunder " Stadig, Merrill begin om die stukke bymekaar te sit. In Februarie, top-bestuurders het besluit om die aanlyn-handel-tegnologie-eenheid van D. E. koop Shaw Co vir $ 25000000. Die skuif is nie alles wat beduidend beskou; Op die oomblik, Komansky was nie eens seker hy nodig het om dit te noem in die direksie. Maar op die dag van die aankondiging, Merrill se voorraad aanvanklik gestyg vier punte. In Maart, Steffens het 'n agt-uur aanbieding uitvoerende komitee Merrill se, die verskaffing van die buitelyne van 'n nuwe Internet strategie. Die kode naam "Rolling Thunder" - toevallig, die naam van die Amerikaanse militêre het sy bombardementen teen die Noord-Viëtnamese in die 1960's. Die komitee het die voorstel om afslag aanlyn handel 'n kern besigheid te maak nie, maar vir meer as twee maande die plan bly 'n noue gehou geheim. Dit was nie maklik nie, want Komansky wanneer berispe deur die PAC * Handel voorsitter gevind, en as Steffens geleer, ook op 'n onlangse konferensie. Die vise-voorsitter het daarin geslaag om homself te beperk tot sê dat Schwab "het die eerste ronde gewen," maar die stryd vir aanlyn besigheid was nog lank nie verby. 'N Paar groot rekeninge gekry 'n vroeë heads-up dat daar iets was in die werke. Steffens, byvoorbeeld, het onlangs het die belegger in Austin sy Internet handel terug na Merrill skakel deur knutselen 'n ooreenkoms soortgelyk aan die nuwe opsie persentasie-van-bates. Maar eers verlede Dinsdag het Steffens bied die plan om volle direksie Merrill se. Dinsdag sal dit baie meer reaksie, aangesien meer as 14,000 aandelemakelaars en miljoene kliënte te leer wat die toekoms inhou. Baie maniere om te gaan multitiered strategie Merrill se doel om iets vir almal te bied. Kliënte wat nie gemaklik met handel aanlyn steeds in staat sal wees om hul aandelemakelaars hanteer dinge en gee raad, hoewel Merrill verwag dat sake te beskadig met verloop van tyd. ML Direkte - interne naam Merrill se vir die rekening met 'n $ 29,95 basis Kommissie vir ambagte van tot 1000 aandele - sal kompeteer met die afslag makelaars besigheid, aanlyn en andersins. Sy kliënte sal in staat wees om dieselfde kommissie op telefoon bestellings te kry deur te bel 'n bevel-moordenaar 'n Merrill kliënt-dienssentrum. Alhoewel sommige teenstanders minder mag hef, Merrill glo beleggers sal nie omgee om te betaal 'n bietjie meer vir sy reputasie, gekombineer met 'n paar ekstra dienste soos gratis navorsingsverslae. Maar Merrill hoop dat die meeste kliënte die nuwe verhouding rekening te kies, bied onbeperkte vrye handel vir 'n jaarlikse fooi gebaseer op die bates gehou. (As kliënte 'n uiterste bedrag van die saak te doen, Merrill behou die reg om hulle te vertel dat dit nie die rekening vir hulle.) Sommige bestaande rekeninge tarief-gebaseerde moet word omgeskakel na die nuwe model. Kliënte sal toegang tot 'n makelaar en die ander dienste wat verband preapproval het. Bestuurders het 'n kulturele, sowel as 'n besigheid, verdeel steek in die besluit om te skuif na die aanbied van 'n volledige reeks van online-handel opsies. In teenstelling met entrepreneurs by E * Trade en 'n paar ander nuwe mededingers, baie Merrill bestuurders het eers onlangs ingestel is op die Internet. Die 60-jarige Komansky byvoorbeeld uiteindelik besef dat die Federal Express pakkette dikwels aankoms by sy huis was van sy volwasse kinders Internet inkopies verrichten, volgens 'n Merrill insider. Hy was verbaas om te vind dat sy dogters eintlik hul ma blomme aanlyn kan koop. En ná Steffens, wat 57, in die openbaar aangeval Internet handel in Junie verlede jaar, sy seun Drew, 'n Merrill aandelemakelaar in Noord-Carolina, genoem, smeek dat sy pa "kry sy sake agtermekaar," Merrill insiders sê. Beperk skuif Nou is dit Steffens wat 'n leidende rol op die aanklag. En hy gesigte die onbenydenswaardige taak om te wen oor die makelaars hy toesig oor 'n plan Hy sou 'n jaar gelede het gekant. ( 'N Rukkie nadat sy toespraak 1998 Steffens het gesê hy het nie eintlik is kritiek aanlyn handel nie, maar eerder die gebruik daarvan vir die vinnige, in-en-uit 'n belegging bekend as die dag handel.) Vir 'n tyd het dit geblyk dat 'n sloerstaking Internet benadering sal seëvier by Merrill. Vroeër vanjaar het die maatskappy ingestel aanlyn handel, maar slegs sowat 55.000 kliënte in twee tipes rekeninge wat ten minste $ 100,000 in bates; dit was slegs sowat 1% van sy vyfmiljoen makelaars kliënte. Die geleidelike benadering het geïsoleer Steffens, volgens mense wat vertroud is met die debat binne Merrill. Herbert Allison, Merrill se president, het beweer in 'n reeks van uitvoerende vergaderings dat die firma die Internet vinniger moet omhels. Binne die Merrill magstruktuur, Allison, 55, word beskou as iets van 'n huis tegnoloog, gefassineer deur die Internet. Op 'n paar punte, Allison en ander het die kwessie van of Merrill 'n aanlyn-eenheid buite Steffens se "kleinhandel" makelaars groep moet skep. Die voorstel aangeraak af 'n intense ruil, volgens mense wat vertroud is met die besprekings, wat sê dat in wese, is 'n paar bestuurders bevraagteken die verbintenis van Steffens en die res van sy groep om 'n Internet strategie te laat werk. reaksie Steffens om die idee van 'n afsonderlike eenheid: Geen manier. Die strategie, het hy daarop aangedring, moet onder sy beheer. Uiteindelik, hy en Allison het saamgestem dat dit die pad om te gaan. Daar is bewyse dat die sloerstaking benadering was skade aan die firma. Sommige van bondgenote Steffens se, soos Maddy Weinstein, wat handel oor die kleinhandel-makelaars tegnologie, berig dat die nuus van die veld is om toenemend sleg: Al hoe meer aandelemakelaars kla dat hulle kliënte verloor om aanlyn handel. verloor kliënte Steffens begin ontvang e-pos boodskappe, sowat 10 per dag, van bekommerde makelaars. Een middag in Januarie mense by Merrill sê hy het 'n oproep van Donna Di Ianni, 'n veteraan New Jersey makelaar, wat gesê het drie van haar beste kliënte het stukke van hul geld uit Merrill geneem om rekeninge oop te maak by online maatskappye. Binnekort 'n ander top-produserende makelaar opgemerk met frustrasie dat dit net met hom gebeur het. Steffens en sy top-adviseurs begin toer die land, praat met kliënte sowel as leiers in die tegnologie-onderneming. Dit was 'n eye-opener. 'N kliënt van Austin, Texas, met 'n 20-jaar 'n verhouding met die firma het Steffens wat hy gebruik 'n aparte, online rekening vir sy gereelde ambagte. Onder aandele verhandel hy in daardie rekening: Merrill Lynch. Die ervaring verneder Steffens. Hy is 'n vurige deelnemer, die soort man wat, byvoorbeeld, is lief vir om te ski teen 'n hoë spoed, sonder 'n helm. Maar in die afgelope maande, in die gesig gestaar het hy slapelose nagte en begin dink aan sy nalatenskap, volgens mense wat vertroud is met die firma. Moeg van simboliseer probleme Merrill se belang in die nuwe wêreld van aanlyn belegging, Steffens en sy volgelinge begin om hash uit die besonderhede van die nuwe strategie. Een vroeë uitgawe: Indien Merrill teiken Schwab en sy pryse; moet dit laer gaan meeding met die diep-afslag maatskappye; of moet dit moontlik prys sy aanlyn-diens 'n bietjie hoër as Schwab se? Die derde opsie is vinnig verwerp nadat bestuurders die gevolgtrekking gekom dat 'n prys hoër as Schwab se wil gesien word as 'n halfhartige beweeg. 'Rolling Thunder " Stadig, Merrill begin om die stukke bymekaar te sit. In Februarie, top-bestuurders het besluit om die aanlyn-handel-tegnologie-eenheid van D. E. koop Shaw Co vir $ 25000000. Die skuif is nie alles wat beduidend beskou; Op die oomblik, Komansky was nie eens seker hy nodig het om dit te noem in die direksie. Maar op die dag van die aankondiging, Merrill se voorraad aanvanklik gestyg vier punte. In Maart, Steffens het 'n agt-uur aanbieding uitvoerende komitee Merrill se, die verskaffing van die buitelyne van 'n nuwe Internet strategie. Die kode naam "Rolling Thunder" - toevallig, die naam van die Amerikaanse militêre het sy bombardementen teen die Noord-Viëtnamese in die 1960's. Die komitee het die voorstel om afslag aanlyn handel 'n kern besigheid te maak nie, maar vir meer as twee maande die plan bly 'n noue gehou geheim. Dit was nie maklik nie, want Komansky wanneer berispe deur die PAC * Handel voorsitter gevind, en as Steffens geleer, ook op 'n onlangse konferensie. Die vise-voorsitter het daarin geslaag om homself te beperk tot sê dat Schwab "het die eerste ronde gewen," maar die stryd vir aanlyn besigheid was nog lank nie verby. 'N Paar groot rekeninge gekry 'n vroeë heads-up dat daar iets was in die werke. Steffens, byvoorbeeld, het onlangs het die belegger in Austin sy Internet handel terug na Merrill skakel deur knutselen 'n ooreenkoms soortgelyk aan die nuwe opsie persentasie-van-bates. Maar eers verlede Dinsdag het Steffens bied die plan om volle direksie Merrill se. Dinsdag sal dit baie meer reaksie, aangesien meer as 14,000 aandelemakelaars en miljoene kliënte te leer wat die toekoms inhou.
No comments:
Post a Comment